سایت های اشتراک گذاری ویدئو ایرانی
۲۰ دی ۱۴۰۰

همانطور که میدانید یکی از محبوب ترین فرمت های انتشار مطالب در وب، ویدئو مارکتینگ میباشد و کسب و کارهای زیادی از طریق سایت های اشتراک ویدئو توانسته اند برند خود، محصولات و خدمات خود را به کاربران اینترنتی معرفی کنند.

شما با اشتراک ویدیو در سایت های اشتراک ویدئو، علاوه بر اینکه کسب و کار و خدمات و محصولات خود را می توانید به کاربران اینترنتی معرفی نمایید، به راحتی با تکمیل پروفایل خود و وارد نمودن آدرس سایت خود در پروفایل و همچنین درج لینک سایت خود در توضیحات هر ویدئو می توانید از این سایت ها بک لینک های ارزشمندی دریافت نمایید.

از سایت های معروفی که جزء بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدئو در دنیا هستند، می توانیم به آپارات و یوتیوب اشاره کنیم که اکثر کاربران از این دو استفاده می کنند. اما باید بدانید که در ایران سایت های بسیار مفید و با کیفیتی در حوزه اشتراک ویدئو وجود دارد که از مزیت های خوبی از جمله ترافیک بالا و رتبه بالا در الکسا بهره مند هستند، اما متاسفانه بسیاری از کاربران از وجود آنها بی اطلاع می باشند.

سایت های اشتراک ویدئو ایرانی

در این مقاله قصد داریم به تحلیل و معرفی بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدئو ایران بپردازیم.

 

سایت اشتراک ویدیوی آپارات

آپارات معروفترین، بزرگترین و بهترین سایت اشتراک  ویدئو در ایرانی می باشد که دارای رتبه الکسا 2 در ایران و 69 در جهان می باشد. که این اعداد و ارقام نشان دهنده اعتبار و محبوبیت زیاد آپارات در ایران می باشند. آپارات بازدیدکنندگان بسیار زیادی در اینترنت دارد که شما با اشتراک ویدئو مناسب و با کیفیت می توانید بازدید خوبی از این سایت دریافت نمایید.

آپارات

شما بصورت رایگان و در کمتر از ۵ دقیقه می توانید کانال خود را در آپارات معرفی نمایید. جهت معرفی کسب و کار اینترنتی خود به این سایت اشتراک ویدئو، بهتر است از نام کسب و کار خود استفاده نمایید و حتما پروفایل خود را به خوبی تکمیل نموده و در هر ویدئو که ارسال می نمایید توضیحات و لینک سایت خود را بگذارید. در توضیحات فیلم حتما از کلمات کلیدی مربوطه استفاده نمایید. حتما بخش کلمات کلیدی را به خوبی تکمیل نمایید تا ویدئو شما در جستجوی کاربران بیشتر دیده شود.

یکی از مزایای این سایت، دارای یک سرویس پولی نیز می باشد که شما با پرداخت هزینه می توانید به آپارات بگویید که ویدئو شما را بصورت خاص به کاربران معرفی نماید و به این وسیله باعث بازدید بیشتری ویدئوی شما میشود. همچنین امکان قرار دادن ویدیو لایو (زنده ) در این سایت وجود دارد. 

مزایایی همچون مشاهده آمار بازدید ویدئوهای ارسالی، امکان درج دیدگاه کاربران، مشاهده ویدئوهایی که مورد علاقه کاربران بوده، زمان مشاهده ویدئوهای ارسالی شما از دیگر امکانات آپارات می باشند.

از معایب آپارات می توان به عدم امکان درج مستقیم لینک سایت در هر ویدئو اشاره نمود. یعنی فیلدی برای درج لینک سایت در هر ویدئو وجود ندارد و شما مجبور هستید آدرس سایت خود را در توضیحات هر ویدئو بنویسید.

از دیگر معایب این سایت اشتراک ویدئو عدم امکان ارسال ویدئو با کیفیت بالا می باشد و این سایت بصورت اتومات کیفیت ویدئوهای شما کمتر می کند.

البته این معایب در کنار مزایای نسبتا زیادی که آپارات دارد زیاد مهم نیستند و پیشنهاد می کنم همین امروز وارد این سایت شده و عضو شوید و ویدئوهای خود را به اشتراک بگذارید.

 

سایت اشتراک ویدیوی نماشا

بعد از سایت آپارات، سایت اشتراک ویدئو نماشا یکی از بهترین سایت های اشتراک ویدئو ایرانی می باشد که با فاصله خیلی کمی بعد از آپارات می باشد. این سایت با رتبه الکسا 10 در ایران و 349 در جهان تا کنون توانسته جایگاه خوبی را در بین کاربران ایرانی داشته باشد.

نماشا

در این سایت نیز می توان در چند دقیقه عضو شد و  لینک سایت خود و لینک شبکه های اجتماعی خود را در این سایت درج نمایید تا بتوانید بصورت رایگان بک لینکی فالو دریافت نمایید و سپس بصورت رایگان نسبت به اشتراک ویدئو اقدام نمود.

در این سایت شما مختار هستید که به کاربران دانلود ویدئو را بدهید یا این امکان را به آنها ندهید. همچنین می توانید تنظیم کنید که کاربران اجازه اشتراک ویدئو در سایر سایت ها را داشته باشند یا خیر.

همین ویژگی کیفیت ارسال ویدئو و سرعت بارگذاری ویدئو که از معایب آپارات می باشند باعث شد خیلی از کاربران در کنار آپارات به نماشا نیز توجه بیشتری کنند

ویژگی هایی همچون درج لینک سایت در پروفایل و گرفتن لینک فالو رایگان، درج لوگو کسب و کار شما، هدر گرافیکی کانال، درج لینک در توضیحات ویدئوها، درج لینک شبکه های اجتماعی و سایر وب سایت ها در قسمت لینک های شما از ویژگی های بارز این سایت اشتراک ویدئو می باشند.

 

سایت اشتراک ویدئوی تماشا

یکی دیگر از سایت های اشتراک ویدئوی رایگان ایرانی سایت تماشا می باشد که نسبت به آپارات و نماشا دارای محبوبیت کمتری می باشد و به همین خاطر خیلی از مدیران کسب و کارهای اینترنتی از وجود آن بی خبر هستند به همین دلیل شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و هر چه سریعتر از این سایت استفاده نمایید.

تماشا

شما به راحتی می توانید در این سایت عضو شده و بعد از عضویت لینک سایت خود و همچنین لینک شبکه های اجتماعی خود را در این سایت درج نمایید تا بتوانید بصورت رایگان بک لینکی فالو دریافت نمایید.

از ویژگی های بارز این سایت اشتراک ویدئو می توان به امکان آپلود ویدئو از آپارات ، ویمیو  و توویچ ، امکان درج لینک سایت در توضیحات هر ویدئو ، امکان ارسال ویدئو با کیفیت بالا،  سرعت بالا بارگذاری و پخش ویدئو، انتخاب چند مدیر برای کانال،  اشاره کرد.

 

سایت اشتراک ویدئو جعبه

سایت اشتراک ویدئو جعبه از دیگر سایت هایی است که می توانید بصورت رایگان در آن عضو شده و همچنین با درج آدرس سایت خود یک بک لینک رایگان از آن دریافت نمایید.

جعبه

در این سایت نیز می توانید لینک شبکه های اجتماعی خود را وارد نمایید. امکان درج لینک سایت شما در توضیحات ویدئوهای وجود دارد و می توانید ویدئوهای با کیفیتی را آپلود نمایید که البته سایت جعبه بصورت اتومات و با توجه به سرعت اینترنت کاربران کیفیت آن را تنظیم می کند تا اگر کاربری در اینترنت سرعت خوبی نداشته باشد نیز بتواند این ویدئو را با سرعت خوبی مشاهده نماید که یک ایده عالی می باشد.

یکی از ویژگی های خوبی که سایت اشتراک ویدئو جعبه دارد اینست که شما می توانید با انتشار ویدئوهای خود در شبکه های اجتماعی کسب درآمد نمایید.

 

سایت اشتراک ویدئو دالفک

دالفک نیز یکی دیگر از سایت های اشتراک ویدئو رایگان ایرانی می باشد که شما به راحتی می توانید عضو شوید و لینک سایت خود را در پروفایل خود قرار دهید تا بتوانید علاوه بر اشتراک ویدئو های خود یک بک لینک رایگان نیز دریافت نمایید.

دالفک

در پروفایل کاربری خود قادر خواهید بود که لینک شبکه های اجتماعی خود را نیز بگذارید تا از این طریق محبوبیت شبکه های اجتماعی خود را نیز بیشتر کنید

یکی از ویژگی هایی که سایت دالفک دارد اینست که می توانید فایل اشتراکی خود را از یوتیوب نیز وارد این سایت کنید و همچنین می توانید هنگام آپلود فایل خود از گزینه انتقال از سایر سایت ها،  اگر در سایت های دیگری ویدئویی منتشر کرده اید می توانید آدرس آن صفحه و یا آدرس ویدئوی خود را وارد نمایید تا علاوه بر اینکه ویدئوی شما در دالفک منتشر شود یک بک لینک نیز به آن سایت داده و اعتبار ویدئو و آن صفحه را نیز بیشتر کنید.

 

سایت اشتراک ویدیوی دیدستان

دیدستان یکی از سایت های اشتراک ویدئو است که متاسفانه در خصوص آن کمترین بررسی ها انجام شده است.

دیدستان

می توانید بصورت رایگان در این سایت عضو شوید و نسبت تکمیل پروفایل خود اقدام نمایید. در پروفایل خود می توانید لینک سایت و شبکه های اجتماعی خود را بگذارید و از این طریق بک لینک های با کیفیتی دریافت نمایید.

در این سایت نیز می توان فایل های روی کامپیوتر یا فایلهایی که در سایر سایت ها قرار دارند را وارد کانال خود کرده و از این طریق به اشتراک ویدئو بپردازید.

 

سایت اشتراک ویدیوی میهن ویدئو

میهن ویدئو از تاریخ ۵ دی ماه سال ۱۳۹۳ آغاز به کار کرده است و جز سایت های پربازدید اشتراک گذاری ویدئو محسوب می شود. 

سایت اشتراک ویدئو میهن ویدئو

سرعت آپلود و دانلود ویدئو در این سایت نیز مناسب است. از مزیت‌های این سایت می توان به طراحی سایت و سرعت بارگذاری مناسب ویدئو، امکان موضوع بندی کانال، امکان آپلود ویدئو از آدرس و لینک مستقیم و امکان درج لینک در قسمت توضیحات هر ویدئو اشاره کرد.

جمع بندی

برای انتخاب سایت مناسب برای اشتراک ویدئوهای خود از بین این شبکه های اشتراک ویدیو می توانید به نکاتی مثل قدرت سرور برای هات لینک کردن ویدئوها و امکاناتی مانند بک لینک و تعداد مخاطبان سایت توجه کنید. بطور کلی با توجه به قدمت و کارایی بالای سایت آپارات و همچنین سرعت بالای سرور، امنیت بالا و نو آوری های مداوم، این سایت بهترین انتخاب برای اشتراک ویدئو می باشد. اگر بخواهیم یک جایگزین برای یوتیوب در ایران معرفی کنیم، قطعا سایت آپارات جایگزین مناسبی است. در بسیاری از موارد می توان گفت حتی بهتر از یوتیوب در ایران است. قطعا عدم کارکردن بسیاری از ابزار های یوتیوب در ایران موجب می شود که سایت آپارات در عمل برای کاربران ایرانی جذاب تر، سریعتر و با کارایی بالاتر باشد.

نظر خود را ارسال کنید.

طراحی سایت صفر یک وب-01web