حتما تا به حال هنگام جستجو در گوگل به لینکهایی برخورد کردهاید که یک علامت AD در کنار آنها قرار دارد. این لینکها همان تبلیغات گوگل هستند که به نتیجهی جستجوی شما مرتبط بوده و به شما نمایش داده شدهاند. گوگل ادز یک ابزار ویژه در دنیای دیجیتال مارکتینگ میباشد برای آن دسته از کسب و کارهایی است که به دنبال تبلیغاتی با بازخورد سریع با طیف وسیعی از مخاطبین هدف میباشند.
کارآمدترین روش افزایش فروش و جذب مخاطبان
مشتریان بالقوه شما بطور مداوم در جستجوی خدمات و محصولات شما در گوگل هستند. اگر شما به ازای کلمه کلیدی درست و در زمان و مکان مناسب در معرض دید این کاربران قرار بگیرید، قطعا مشتریان بیشتری را به کسب و کار خود جذب خواهید کرد. تبلیغات گوگل این امکان را ایجاد نموده تا با پرداخت کمترین هزینه، میزان فروش و جذب مخاطبانتان را در کمترین زمان متحول نمایید. طبق نظر اساتید و کارشناسان حوزه دیجیتال مارکتینگ گوگل ادز با هدف گذاری دقیق و جامع خود، هدفمندترین روش تبلیغات است.
1. با استفاده از گوگل ادز میتوانید کسب و کار خود را در موتور جست و جوی گوگل، اپلیکیشنهای پرمخاطب با ظرفیت زیاد و رسانههای تصویری پرمخاطب مانند یوتیوب نمایش دهید.
2. نمایش تبلیغات در گوگل، یعنی تبلیغات شما نه تنها در سرچ ساده گوگل نمایش داده می شود بلکه آگهی خود را در بیش از 2 میلیون سایت از زیر مجموعه های گوگل می توانید نمایش دهید.
3. گوگل ادز بازگشت سرمایه بالایی دارد و با حداقل 2 برابر هزینه کرد را سود را خواهید برد.
4. شما میتوانید مخاطب هدفتان را بر اساس ویژگیهای جمعیتشناختی مانند سن، جنسیت، وضعیت تاهل و درآمد هدف بگیرید.
5. شما در گوگل ادز برخلاف سایر کانالهای تبلیغاتی میتوانید بودجهٔ خود را مدیریت و کنترل کنید.
6. نرخ تبدیل ترافیک حاصل از تبلیغات در صفحهٔ نتایج جستوجو ۲ برابر ترافیک ارگانیک است.
7. ارزیابی راحت عملکرد و نتایج حاصله از کمپین
1. تبلیغات متنی: این نوع تبلیغات در بالای صفحه نتایج جستجوی گوگل نمایش داده میشوند.
2. تبلیغات تصویری: این نوع تبلیغات در کنار صفحه نتایج جستجوی گوگل یا در وب سایتهای دیگر نمایش داده میشوند.
3. تبلیغات ویدیویی: این نوع تبلیغات در یوتیوب و سایر وب سایتها نمایش داده میشوند.
4. تبلیغات در شبکه خرید: این نوع تبلیغات در بالای صفحه نتایج جستجوی گوگل برای جستجوی مرتبط با محصولات نمایش داده میشوند.
هزینه تبلیغ در گوگل ادز به عوامل مختلفی از جمله نوع تبلیغ، کلمات کلیدی مورد استفاده و رقابت در آن کلمات کلیدی بستگی دارد. شما میتوانید با استفاده از ابزار Google Ads Keyword Planner، برآوردی از هزینه تبلیغات خود را دریافت کنید.
1. کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید: انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای تبلیغات شما بسیار مهم است. کلمات کلیدی باید مرتبط با محصولات یا خدمات شما باشند و توسط مخاطبان شما جستجو شوند.
2. تبلیغات خود را بهینه سازی کنید: شما باید به طور مداوم تبلیغات خود را بهینه سازی کنید تا بتوانید بهترین نتایج را از آنها بگیرید.
3. بودجه خود را مدیریت کنید: شما باید بودجه خود را به طور موثر مدیریت کنید تا از هدر رفتن پول خود جلوگیری کنید.
توجه داشته باشید که کمپین ادز بصورت مداوم باید بررسی شود و تنظیمات و بودجهبندی آن توسط کارشناسان با تجربه بهینهسازی گردد تا با کمترین هزینه بیشترین کلیک را دریافت نمایید. برای این منظور کارشناسان ما در شرکت صفر یک وب در خدمت شما هستند تا با راه اندازی کمپینهای تبلیغاتی بهترین نتیجه را دریافت کنید.
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت 01 وب | گروه طراحی وب سایت اختصاصی محفوظ است.
sibmelk