دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی با ابزارهای دیجیتالی مثل سایت، ایمیل، پیامک و شبکه های اجتماعی است. از این ابزار برای معرفی محصولات و خدمات، تبلیغات، فروش، نظرسنجی و... استفاده میشود.

با وجود گوشی های موبایل و تبلت نزدیک به 5 میلیارد نفر در سراسر جهان برای خرید، یادگیری، سرگرمی و حتی کار در اینترنت وقت می‌گذارنند. دیگر بازاریابی سنتی مانند تراکت ها، بیلبورد و حتی تبلیغات تلویزیونی مانند گذشته در جذب مشتری موثر نیستند. اگر می‌خواهید به این کاربران اینترنتی دسترسی پیدا کنید و توجشان را جلب کنید، دیجیتال مارکتینگ برای شما مهم و ضروری است.

مزایای دیجیتال مارکتینگ

  • مقرون به صرفه‌تر از روش‌های سنتی بازاریابی است.
  • قابل اندازه‌گیری و تحلیل است.
  • امکان انتخاب مخاطبین هدف و تبلیغات هدفمند
  • روش ها و ابزارهای متنوعی برای بازاریابی دارد.
  • امکان رقابت با رقبای بزرگ صنعت خود
  • دستیابی به مخاطبین بیشتر
  • رابطه بهتر و بیشتر با مشتریان
  • افزایش فروش و در نهایت بالا رفتن درآمد

کانال های دیجیتال مارکتینگ

1. سایت و فروشگاه اینترنتی

اولین و اصلی ترین کانال ارتباط با مشتریان، وب سایت شماست. ساخت یک وب سایت جذاب و کاربردی با سرعت لود بالا و سازگار با سیستمهای مختلف مانند موبایل از مهمترین عوامل در موفقیت بازاریابی دیجیتالی می باشد.

2. شبکه های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی به دلیل پرطرفدار بودن و حضور کاربران زیاد، کمک می‌کنند که کسب و کار شما دیده شود. در بین همه شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام و بعد تلگرام که پرطرفدارترین و پرکاربرترین شبکه در ایران است، می‌تواند مهم‌ترین پایگاه و رسانه شما برای فعالیت باشد.

3. سایر پلتفرم ها مانند آپارات، یوتیوب و دیوار...

به خصوص آپارات و یوتیوب که با تولید محتوای ویدیویی با کیفیت در آن‌ها می‌توانید رشد چشمگیری در افزایش آگاهی برند، رشد ورودی‌های وب‌سایت و حتی فروش محصولات داشته باشید.

شاخه های دیجیتال مارکتینگ

  • بازاریابی محتوا (Content Marketing) 
  • بهینه‌سازی سایت برای موتور جستجو (SEO)
  • بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)
  • بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)
  • بازاریابی پیامکی (SMS Marketing)
  • تبلیغات کلیکی (PPC)
  • بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (Social Media Marketing)
  • بازاریابی ویدئویی (Video Marketing)
  • همکاری در فروش (affiliate marketing)
  • روابط عمومی آنلاین

و در نهایت در هر مرحله از پیاده سازی استراتژی دیجیتال مارکتینگ میتوانیم وضعیت وب سایت خود را در گوگل آنالیتیکس و سرچ کنسول رصد و تحلیل کنیم. یکی از بزرگترین مزایای دیجیتال مارکتینگ امکات تحلیل دقیق اطلاعات و رفتار کاربران است. شما با استفاده از ابزارهای مختلف می‌توانید آمار دقیق کاربران، رفتار آن‌ها، و نتایج استراتژی‌های خود را ببینید. چیزی که در بازاریابی سنتی به هیچ وجه وجود ندارد.

شرکت صفر یک وب جهت مشاوره و ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ در خدمت شما عزیزان میباشد.

طراحی سایت صفر یک وب-01web