۴ مزیت و برتری کسب و کار اینترنتی
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

۱ . افزایش دسترسی مشتری 

شما چه در حال حاضر صاحب فروشگاه آنلاین هستید و چه قصد راه اندازی آنرا دارید، کسب و کار اینترنتی کانالها و راههای جدید و فراوانی را ارائه میدهد تا به کمک آنها بتوانید به مشتریهای بیشتری دسترسی پیدا کنید.
فروشگاههای سنتی همواره محدود به مکان ساختمانشان هستند و خریداران باید زمانی را برای رفت و آمد و بازدید از آنها اختصاص دهند، اما با فروشگاه آنلاین شما میتوانید محصولات خود را بدون محدودیت به هر شخصی در سراسر کشور و یا حتی در سطح بین الملل عرضه نمایید و به فروش بگذارید.

4 مزیت و برتری کسب و کار اینترنتی

۲ . توضیحات و جزییات بهتر و بیشتر 

حضور آنلاین این فرصت را فراهم می آورد تا بتوانید اطلاعات و توضیحات کاملتری درباره ی محصولات و خدمات خود ارایه دهید.
این اطلاعات شامل توصیف ظاهری دقیق محصولات، مقایسه ی آّنها با یکدیگر، موجودی انبار و قیمت میشود که به مشتری و خریدار در تصمیم گیری سریع تر و راحت تر کمک شایانی میکند. هم چنین وب سایت شما میتواند اطلاعات منحصر به فردی درباره ی کلیات تجارت شما، نحوه ی استفاده از محصولات و ... فراهم آورد و یا حتی شما میتوانید صفحاتی از سایت خود را به  موضوعاتی مانند داستان چگونگی شکل گیری برند (نام تجاری) خود و شیوه تولید و ساخت محصولات اختصاص دهید که منجر به جلب اعتماد مشتری میشود، پست گذاری در وبلاگ و استفاده از ویدئو نیز شیوه مناسبی برای عرضه دیگر اطلاعات سودمند میباشد.

۳ . افزایش آگاهی از نام تجاری (برند)

بر اساس آمارهای به دست آمده از سال ۲۰۱۶، ۸۱ درصد از خریداران (چه اینترنتی و چه غیره) پیش از انجام خرید، اقدام به جستجوی اینترنتی درباره ی محصول یا خدمات مورد نظرشان میکنند. بنابراین داشتن حضوری پررنگ در فضای مجازی ضروری است تا مشتریهای احتمالی بتوانند شما را به راحتی پیدا کنند و با بقیه فروشگاهها یا ارائه دهندگان خدمات مقایسه کنند. این امر منجر به قرار گرفتن شما در بالای لیست مشتریان میشود و درنهایت باعث افزایش آگاهی و شناخت از نام تجاری شما میشود.

۴ . هزینه کمتر 

هزینه های سنگین خرید و یا رهن و اجاره ی ملک تجاری از مهم ترین مواردی است که کسب و کار اینترنتی را به یک ایده آل تبدیل میکند، علاوه بر اینها استخدام نیروی انسانی جهت بازاریابی، فروش، ثبت و حفظ اطلاعات و نیاز به اداره و مدیریت دائمی از دیگر هزینه هایی است که فروشگاه اینترنی شما به آن نیازی نخواهد داشت.

منبع : nchannel

نظر خود را ارسال کنید.

طراحی سایت صفر یک وب-01web