طراحی سایت اختصاصی یا استفاده از قالب های آماده؟
۱۴ مهر ۱۳۹۹

بدون شک یکی از ضرورت های بازاریابی در دنیای امروز، طراحی سایت است چرا که اغلب مشتریان شما در فضای اینترنتی حضور دارند و زمان زیادی را در اینترنت می گذرانند. اصلی ترین سوالی در این مرحله این است که طراحی سایت اختصاصی برای شما مناسب تر است یا بهتر است از سیستم های مدیریت محتوا و قالب های آماده استفاده نمایید؟. برای یافتن پاسخ، مطالعه این مقاله به شما توصیه می شود

برای بازاریابی حرفه ای باید به دنبال روش های موثر برای معرفی کسب و کار، خدمات و محصولات خود باشید. بدون شک یکی از ضرورت های بازاریابی در دنیای امروز، طراحی سایت است چرا که اغلب مشتریان شما در فضای اینترنتی حضور دارند و زمان زیادی را در اینترنت می گذرانند. یک مدیر و صاحب کسب و کار هوشمند از این فرصت بزرگ غافل نبوده و حتما با طراحی سایت از این فرصت برای معرفی کسب و کار خود و بازاریابی استفاده خواهد نمود. اگر در حال خواندن این مقاله هستید، به احتمال زیاد شما هم تصمیم دارید تا برای کسب و کار خود سایتی را طراحی نمایید. اصلی ترین سوالی در این مرحله این است که طراحی سایت اختصاصی برای شما مناسب تر است یا بهتر است از سیستم های مدیریت محتوا و قالب های آماده استفاده نمایید؟ شرکت طراحی وب سایت صفر یک وب همراه شماست تا بهترین تصمیم را بگیرید و بهترین انتخاب را داشته باشید:

طراحی سایت اختصاصی یا استفاده از قالب آماده؟

طراحی سایت اختصاصی به چه معناست؟

طراحی سایت اختصاصی به این معناست که یک گروه حرفه ای و متخصص در طراحی سایت، با بررسی نیازهای شما و طبق سلیقه شما، یک سایت را از صفر برای شما طراحی و ایجاد می کند. در این حالت شما می توانید هر آنچه که نیاز دارید را از طراح بخواهید. تمامی چیدمان، رنگ ها، نحوه نمایش محتوا و ... به انتخاب شما طراحی می شود. همانطور که از اسم این نوع طراحی پیداست، سایت شما به صورت اختصاصی برای شما و کسب و کارتان طراحی می شود بنابراین طراحی مشابه سایت شما وجود نخواهد داشت. در طراحی سایت اختصاصی، طراح با چاشنی ابتکار و خلاقیت می تواند یک سایت جذاب، زیبا و متفاوت را برای شما ایجاد نماید که مورد پسند کاربران باشد.

هزینه طراحی سایت اختصاصی

بیشتر افراد به دلیل هزینه بیشتر طراحی سایت اختصاصی در مقایسه با قالب های آماده، نسبت به انتخاب آن مردد می شوند. هزینه طراحی سایت اختصاصی بسته به نوع سایت که طراحی می شود، می تواند بسیار متفاوت باشد. این نوع طراحی یک کار کاملا تخصصی است و نیاز به دانش، مهارت، تجربه و زمان دارد. به همین دلیل معمولا در مقایسه با قالب های آماده هزینه بیشتری دارد.  هر چند ممکن است هزینه طراحی اختصاصی بیشتر از استفاده از قالب های آماده باشد اما این نوع سایت ها برای توسعه هزینه بسیار کمتری نیاز دارند. با توسعه کسب و کارتان و بروز نیاز های جدید شما می توانید سایت اختصاصی خود را تغییر دهید و با نیازهای جدید متناسب نمایید اما در صورتی که از قالب های آماده ای استفاده کنید که در آینده متناسب با نیاز شما نباشد، لازم است که سایت قبلی خود را کنار بگذارید و با هزینه بیشتر یک سایت جدید طراحی نمایید.

قابلیت توسعه سایت های اختصاصی

 

برخی از مهم ترین مزیت های طراحی سایت اختصاصی

1. طراحی سایت اختصاصی می تواند شما را متمایز از دیگر رقبا نماید.

2. داشتن یک سایت غیر تکراری و جذاب بدون شک حرفه ای بودن و منحصر به فرد بودن شما را به مخاطب منتقل می کند و می تواند برای شما مزیت رقابتی ایجاد نماید.

3. همچنین همانطور که گفته شد این سایت ها می توانند به راحتی توسعه داده شوند و با نیاز های جدید شما در آینده منطبق شوند. در واقع این نوع سایت ها بسیار منعطف هستند.

4. مزیت دیگر این سایت ها این است که طراحان حرفه ای می توانند قابلیت هایی را به آنان اضافه نمایند که در جذب کاربر تاثیر زیادی داشته باشد. برای مثال یک طراح حرفه ای می تواند، سرعت بارگذاری سایت شما را افزایش دهد یا سایت شما را برای جستجو توسط موتور گوگل بهینه نمایید.

5. یکی دیگر از مهم ترین مزیت های این نوع طراحی سایت که اغلب بسیار مورد توجه صاحبان کسب و کار ها قرار می گیرد، امنیت بالای این سایت هاست. قالب های آماده بسیار مورد حملات سایبری قرار می گیرند چرا که اغلب هکر ها با ایرادات امنیتی آنها آشنایی دارند. سایت های اختصاصی که حرفه ای و اصولی طراحی شده باشند، می توانند بسیار امن باشند.

انتخاب طراح سایت اختصاصی

چند نکته برای انتخاب گروه های طراحی سایت اختصاصی

همانطور که گفته شد طراحی سایت اختصاصی نیاز به تخصص، مهارت و تجربه دارد و پیچیده تر از طراحی با استفاده از قالب های آماده است. بنابراین باید به مراکز حرفه ای طراحی سایت مراجعه نمایید. طراحان حرفه ای سایت اختصاصی شما را به صورت استاندارد، کاربر پسند و البته متناسب با نیاز شما طراحی می­نمایند. در میان طراحان سایت، گروه های خلاق را در اولویت قرار دهید. یک سایت اختصاصی برای جذاب کاربر، نیاز به جذابیت ظاهری و طراحی خلاقانه دارد. خلاقیت می­تواند سایت شما را به خوبی از سایت های دیگر و رقبا متمایز نماید.

مراکز حرفه ای پس از ایجاد سایت، نحوه راه اندازی و مدیریت سایت را به تیم شما آموزش می دهند. لازم است قبل از سفارش از خدمات آموزشی گروه طراحان، اطمینان حاصل نمایید. همچنین به هنگام سفارش طراحی سایت، در خصوص خدمات پشتیبانی فنی از سایت نیز اطلاعات کسب نمایید. پشتیبانی فنی اهمیت زیادی در نگهداری سایت شما دارد. گروه های طراحی با خدمات پشتیبانی حرفه ای را در اولویت قرار دهید.

قبل از ثبت سفارش طراحی سایت اختصاصی در خصوص هزینه و زمان طراحی نیز پرس و جو نمایید. گروه های حرفه ای با بهترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن، سایت اختصاصی شما را طراحی می نمایند.

 

طراحی سایت اختصاصی با شرکت صفر یک وب

شرکت طراحی سایت صفر یک وب، با بکارگیری طراحان حرفه ای، با تجربه و متخصص، سایت های اختصاصی مورد نیاز شما را در کمترین زمان ممکن و با بهترین هزینه، طراحی می نماید. طراحی سایت جذاب، زیبا و خلاقانه مشخصه اصلی سایت های طراحی شده توسط این گروه است. طراحی سایت اختصاصی با گروه 01 کاملا کاربر پسند طراحی می شوند. قابلیت های ضروری سایت های حرفه ای همچون سرعت بارگذاری بالا، سهولت استفاده توسط کاربر، بهینه سازی برای جستجو توسط موتور گوگل در سایت های اختصاصی طراحی شده توسط گروه 01 وجود دارد.

سایت های اختصاصی که توسط شرکت صفر یک وب طراحی می شوند، کاملا واکنشگرا هستند به این معنا که سایت شما در دستگاه های مختلف همچون گوشی، تبلت و ... به درستی نمایش داده می شود. پس از طراحی سایت، تیم شما آموزش های لازم را برای استفاده و مدیریت سایت خواهد دید. گروه طراحان 01، پس از طراحی سایت اختصاصی، به مدت یکسال خدمات پشتیبانی رایگان نیز ارائه می نماید.

نظر خود را ارسال کنید.

طراحی سایت صفر یک وب-01web