5 راه پیشرفت وبسایتهای تجارت الکترونیک
۲۳ شهریور ۱۳۹۷

تجارت الکترونیک با نرخ سریع تقریبی 20٪ در سال در حال رشد است و به این زودی این روند کند نخواهد شد.

طبق گزارش روزنامۀ فورچون، در روزهای دوشنبه (تعطیل) خریداران اینترنتی در یک روز تنها 3.45 میلیارد دلار ثبت سفارش داشته اند.

با استفاده از این نوع رسانه تبلیغاتی، خرده فروشان برای کسب سود بیشتر باید تلاش کنند تا اطمینان حاصل شود که وب سایت هایشان به طور مؤثر عمل می کنند.

پیش بینی می کنیم که فروش تجارت الکترونیک همچنان به طور پیوسته ادامه یابد، فشار بر سایت ها برای بارگذاری سریع محتوا، تجارب بصری کاربر (ux) و هدایت ساده برای کاربران، ادامه خواهد داشت. به عنوان یک صاحب کسب و کار، باید نگاهی دقیق به روند در حال تغییر در صنعت تجارت الکترونیک داشته باشید.

1. جستجوی کلمات کلیدی برای تجارت الکترونیک

اگر میخواهید یک کمپین بازاریابی الکترونیک کارآمد را اجرا کنید، همه چیز را با جستجوی کلمات کلیدی مناسب شروع کنید. با تحقیق در مورد کلمات کلیدی خود در بازار، می توانید در مورد مشتریان خود به طور کلی بیشتر یاد بگیرید. تحقیق کلید واژه برای وب سایت های تجارت الکترونیک به مراتب فراتر از تجزیه و تحلیل رقابت و حجم جستجو است. برای رسیدن به مصرف کنندگان خود، باید با یک لیست کلیدی هدفمند شروع کنید. اگر بتوانید هنر کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار خود را در تجارت الکترونیکی کسب کنید، متوجه روند صعودی پیشرفت خود در بیشتر موتورهای جستجو می شوید و افزایش تعداد مشتریان خود را هم به همراه دارید والبته  افزایش مشتری را بهتر از رقابت بدانید.

2. تجارب تجارت الکترونیک (UX)

به دنبال تجربه کاربری سایت خود در سطح بعدی هستید؟ وقت آن است که شروع به ایجاد تجارب کاربری مناسب برای مشتریان هدفمند خود کنیم. ضروری است که آخرین تکنیک های موجود در صنایع فعلی برای ارائه یک تجربه کاربری بهتر برای بازدیدکنندگان را به کار بگیرید. ایده تشویق کاربران به پست کردن چیزی درباره نام تجاری شما، محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) است. محتویات تولید شده توسط کاربر باعث افزایش انتظار مشتریان ازشرکتها میشود. گوگل توجه بیشتری به تجربه کاربر سایت دارد. UX در حال تبدیل شدن به روند بازاریابی بزرگ برای صاحبان تجارت الکترونیکی برای افزایش نرخ تبدیل است.

3. مرتبط باقی ماندن و باقی ماندن ذخایر سال گذشته

این بسیار مهم است که با فصل ها و حوادث فرهنگی مرتبط باشید. برای حفظ محصولات یا خدمات با تمایلات روزمره، باید تبلیغات یا فروش زمان محدودی داشته باشد. یک راه آسان برای نمایش موجودی جدید استفاده از تصاویر و لینک های داخلی است. پیوندهای داخلی کلید های میانبر هستند که کاربران را به طور مستقیم به یک صفحه محصول یا دسته خاص ارسال می کنند. یک محصول فصلی را می توان در نزدیکی یک محصول روزمره برای تشویق مرور موارد اضافی برای مشتری قرار داد. به عنوان مثال، اگر محصولات دارای تخفیف تابستانی باشند، آنها را در یک صفحه فروش قرار دهید. پیوندهای داخلی سایت شما قدرت بیشتری را با Google و سایر موتورهای جستجو به همراه دارد و ناوبری آسان برای کاربر ایجاد می کند.

علاوه بر این، ذخیره سازی موجودی بسیار مهم است. با این حال، اگر زمان یا فصل ارائه یک محصول گذشته آن را پنهان نکنید. اجازه دهید کاربر بداند که شما معمولا این مورد را به فروش می رسانید اما در حال حاضر فروخته نمی شود. یک محصول جایگزین را به جای اقلام خارج از بورس نمایش دهید که کمی مرتبط است. با انجام این کار ممکن است یک فروش غیرمجاز را سریع انجام دهد.

4. نوشتن، نوشتن، نوشتن

بهترین راه برای گسترش دید و رتبه بندی وب سایت های تجارت الکترونیک شما این است که محتوای سایت خود را برای جستجوگرها غنی سازید. بهینه سازی صفحات و لیست محصولات مکان های عالی برای شروع هستند. به جای نوشتن محتوا برای هر محصول در صفحه خود،  از لیست ها یا صفحات دسته بندی شروع کنید. به این ترتیب می توانید محصولات را در این صفحات بهینه سازی گروه بندی کنید تا دید بیشتری را به چندین محصول افزایش دهید.

سایر فرصت های قابل توجه برای جستجوگرها، بررسی کاربر است. با استفاده از نظرات و پیشنهادات از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و یوتیوب نه تنها به مخاطبان شما امکان می دهد نظر خود را بیان کنند، بلکه یک چشم انداز منحصر به فرد از خدمات و محصولات شما خواهد بود. محتوای تولید شده کاربر وب سایت را تازه نگه می دارد و یک راه عالی برای به دست آوردن بینش در مورد آنچه که مصرف کنندگان به دنبال آن هستند و همچنین یافتن محبوب ترین محصولات از نظر مصرف کننده است.

5. تجارت الکترونیک وب سایت های قابل استفاده در موبایل

آیا سایت تجارت الکترونیک شما کاربرپسند است؟ یک وبسایت پاسخگو و متناسب برای موبایل، در جستجوگرها بسیار موفق میباشد. اگر سایت شما در حال حاضر از نظر تلفن همراه دوست نباشد (قابلیت نمایش در موبایل را نداشته باشد)، تقریبا 70 درصد از کاربران را سایت شما از دست می دهند. به دست آوردن حق بهینه سازی تلفن همراه برای دستیابی به موقعیت های بالا در جستجوگرها بسیار مهم است. الگوریتم رتبه بندی گوگل سایت های تجارت الکترونیک پاسخگو را در بالای نتایج جستجو قرار می دهد. همانطور که استفاده از تلفن همراه روزبه روز در حال پیشرفت است نسبت به کاربران دسکتاپ، داشتن یک سایت متناسب با تلفن همراه لازم است.

منبع : www.outerboxdesign.com

نظر خود را ارسال کنید.

طراحی سایت صفر یک وب-01web