انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

اگر قصد راه‌اندازی وب‌سایت برای کسب‌وکار خود را داشته باشید، احتمالاً به فکر انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت خواهید افتاد.

برای یک شرکت یا مجموعه تجاری برخورداری از یک سایت قدرتمند و کارآمد بسیار مهم است و اولین قدم برای راه اندازی یک وب سایت به منظور موفقیت در بازار رقابت کنونی، انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت خواهد بود.

معیارهای انتخاب شرکت طراحی سایت وابسته به کاربرد سایت مورد نظر شما و همچنین بودجه ای که در نظر دارید متفاوت خواهد بود در نتیجه همواره نمیتوان یک گزینه را به همه پیشنهاد کرد.

در این مقاله قصد داریم تا شما را در انتخاب شرکت طراح وب سایت مناسب یاری کنیم .

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

 

1 . مشخص کردن هدف خود از راه اندازی سایت 

وقتی که شما می دانید که به چه چیزی برای به انجام رسانیدن هدفتان نیازدارید، قادر خواهید بود تا یک شرکت طراحی سایت متناسب با خواسته خود را پیدا کنید.

بعد از مشخص کردن هدف باید از شرکت طراح سایت بخواهید تا تواناییهای خود را در این رابطه به شما نمایش دهند و نمونه کارهای مشابه را که تا به الان جهت برآورده شدن نیازهای خاص طراحی و اجرا نموده اند را ارائه دهند. به این وسیله توانایی درک نیازها و اهداف شما توسط شرکت طراح سایت برای شما آشکار خواهد شد.

 

2 . هزینه طراحی سایت

با توجه به بودجه خود اقدام به انتخاب شرکت طراحی سایت مدنظر خود کنید. هزینه کردن برای یک وب‌سایت قوی درواقع نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و در آینده‌ای نه‌چندان دور چندین برابر هزینه طراحی سایت، برگشت سرمایه خواهید داشت.

شما نباید انتظار داشته باشید که بسته طراحی وب، با همه تجهیزات جانبی آن را با یک قیمت نسبتا پایین دریافت کنید. باید واقع بین باشید. شما باید ارزش و زحمت واقعی سایت خود را بسنجید و متناسب با همان هزینه کنید.

اگر قیمت پایین یک شرکت طراحی سایت شما را برای سپردن کار خود به آنها وسوسه کند ممکن است زمان و هزینه زیادی را برای این اشتباه از دست بدهید. از شرکت طراح سایت خود بخواهید تا دلایل روشن از ارزشی که در نتیجه انجام پروژه حاصل میشود و قیمت طراحی سایت به شما بدهد.

 

3 . بررسی سابقه شرکت طراحی سایت

مهم نیست که سابقه ی یک شرکت طراحی سایت چند سال باشد، در حقیقت بسیاری از شرکت های جدید، ایده های درخشان و تکنیک های مدرن تری نسبت به رقبای قدیمی خود دارند. نکته اینجاست که شرکت طراحی سایت چقدر با صنعت شما آشنا باشد و اینکه آیا راه حلی مشابه با کار شما برای مشتریان دیگر خود انجام داده اند؟ چقدر در پروژه های قبلی خود خلاقیت داشته اند و در جلب رضایت مشتریان گذشته موفق بوده اند؟

کاری که شما باید انجام دهید: از شرکت طراحی سایت در خواست کنید تا تکنولوژی های مورد استفاده خود، مشتریان موفق و راه حل های انتخابی شان را به شما معرفی کنند.

شرکتی را انتخاب کنید که بدون استفاده از ابزارها و خود اقدام به کدنویسی به صورت کاملاً اختصاصی می‌کند. استفاده از ابزارها آماده تولید سایت به دلیل عدم تسلط پیمان‌کار به هسته اصلی ابزار و همچنین عدم انعطاف کافی ابزار که از ویژگیهای اصلی ابزارهای تولید سایت است، منجر به مشکلات و افت کیفیت خدمات و درنتیجه توقف توسعه سایت و تحمیل هزینه مجدد برای شما میگردد.

 

4 . شفافیت و تعامل با شرکت طراح سایت

شرکت طراحی سایت باید تعامل خوبی با مشتریان خود داشته باشد. مدیران همیشه باید از تمام الزامات پروژه آگاه باشند و انتظارات مشتری را در نظر داشته باشند. شما به عنوان مشتری باید قادر به نظارت بر فرآیند طراحی سایت باشید.

کاری که شما باید انجام دهید: از شرکت طراحی سایت، درباره ی روند و روش کارشان سوال کنید و همچنین درباره ی دلیل توصیه هایشان و تصمیماتشان سوال بپرسید. اگر متوجه بخشی از پروژه نشدید حتما سوال کنید.

توجه داشته باشید که قرار است که با طراح وب سایت خود در طی عمر وب سایتتان در یک شراکت طولانی مدت باقی بمانید پس صحبت کردن از طریق تلفن یا حضوری  قبل از انتخاب یک شرکت طراحی سایت بسیار مهم است.

 

5 . پشتیبانی عالی

تحویل وب‌سایت پایان کار نیست، بلکه آغاز تعهدات شرکت طراحی است. هیچ وب‌سایتی بدون خدمات پشتیبانی کامل نیست و پشتیبانی یک مسئله حیاتی و مهم است. درواقع با بهره‌گیری از خدمات پشتیبانی، مشتریان به راحتی قادر خواهند بود مشکلات خود را با تیم در میان بگذارند و راهنماییهای لازم را دریافت کنند و همچنین اگر نیازمند تغییرات ظاهری و یا افزودن امکانات جدید به سایت هستید باید بتوانید با پرداخت هزینه متناسب سایت خود را ارتقا دهید.

کاری که باید انجام دهید: از شرکت طراحی سایت خود درباره ی خدمات پس از فروش و شرایط پشتیبانی سوال کنید. چطور به مشتریان دیگر کمک می کنند؟ آیا امکان ارتباط مستقیم و رفع مشکلات احتمالی پس از تحویل سایت را به شما می دهند؟

 

در پایان 

به جرات میتوان گفت که بهترین شرکت طراحی سایت نه در ایران و نه در هیچ کجای جهان نمیتوان یافت زیرا مهمترین عامل در موفقیت شما تعامل مناسب و دسترسی به دیدگاه مشترک با طراح می باشد. ممکن است شرکتی تمامی موارد بالا را بخوبی داشته باشد ولی شما طرز برخورد آنها و نگاهشان به مشتری را نپسندید و یا حتی در زمینه طراحی اجرا بسیار خلاق و توانمند باشد ولی از سلیقه و نیاز شما به دور باشد.

شرکت طراحی سایت صفر یک وب با توجه به نیاز روز کسب و کارهای امروز به همگام شدن با تکنولوژی روز دنیا در جهت شرکت در بازار رقابتی و معرفی کسب و کار، خدمات و محصولات خود به بازار روز دنیا و سرعت بخشیدن به فرایند کسب و کار، با عرضه محصولات تحت وب خود با استفاده از تکنولوژی روز دنیا در جهت ماندگاری شما در این بازار همراه شما خواهد بود.

نظر خود را ارسال کنید.

طراحی سایت صفر یک وب-01web